Home / various / Αρκεί ο καλός σχεδιασμός σελίδας για καλή παρουσία στο internet;

Αρκεί ο καλός σχεδιασμός σελίδας για καλή παρουσία στο internet;

Γιατί ο καλός σχεδιασμός σελίδας δεν αρκεί για επιτυχία στο διαδίκτυο

Είναι σχεδόν αυτονόητο ότι μία επιχείρηση χρειάζεται σήμερα μία ιστοσελίδα και μία τουλάχιστον αξιοπρεπή παρουσία στο διαδίκτυο, γι’ αυτό και όλες οι επιχειρήσεις σπεύδουν να αποκτήσουν μία επιχειρησιακή ιστοσελίδα, αν δεν έχουν ήδη. Αρκεί όμως αυτή από μόνη της για μια πλήρη online παρουσία, η οποία θα μπορέσει να αποφέρει και τα ανάλογα οφέλη και έσοδα στην επιχείρηση; Η απάντηση είναι όχι, για την πλειοψηφία των περιπτώσεων. Μία ιστοσελίδα από μόνη της, δεν αρκεί για μία καλή παρουσία στο internet. Ας δούμε τι χρειάζεται.

1: Μια καλή εταιρική ταυτότητα

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδας μίας επιχείρησης θα πρέπει να γίνεται με βάση μία ήδη υπάρχουσα εταιρική ταυτότητα και όχι το αντίθετο. Τι σημαίνει αυτό; Ότι θα πρέπει να έχετε ένα ωραίο λογότυπο και γενικά να αποφασίσετε ενός γραφίστα για το look που θα πρέπει να έχει κάθε τι που θα αφορά την επιχείρηση σας: από τις κάρτες που θα μοιράζετε στους πελάτες σας, μέχρι τα ενημερωτικά φυλλάδια και φυσικά το site σας. Η δημιουργία εμπορικής ταυτότητας είναι μία πολυσύνθετη διαδικασία την οποία θα πρέπει οπωσδήποτε να πάρετε στα σοβαρά και να την φέρετε εις πέρας από κοινού με κάποιον επαγγελματία στον χώρο του design.

2: Δημιουργία ενός σωστού site

Ο σχεδιασμός και η δημιουργία site εννοείται πως είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της online παρουσίας σας. Το site σας, στην ουσία θα είναι η πρώτη επαφή που θα έχει κάποιος με την επιχείρηση σας και μπορεί να είναι αυτό που θα τον κάνει να αποφασίσει αν θα επιλέξει να αγοράσει ή όχι τα προϊόντα σας ή να εμπιστευτεί την επιχείρηση σας. Το εταιρικό σας site ή e-shop λοιπόν, θα πρέπει οπωσδήποτε να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί από έναν καταξιωμένο επαγγελματία όπως η Dominator – Κατασκευή Ιστοσελίδων, ο οποίος θα φροντίσει ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι φιλικό όχι μόνο για τους επισκέπτες, αλλά και για τις μηχανές αναζήτησης, έτσι ώστε να έχει καλές κατατάξεις στις σελίδες αποτελεσμάτων και καλή επισκεψιμότητα.

3: Δημιουργία και διαχείριση λογαριασμών στα social media

Στις μέρες μας για πολλούς το internet είναι μόνο τα social media. Δεν είναι λίγοι αυτοί, ειδικά οι χρήστες κινητών συσκευών, που μπαίνουν στο internet μόνο και μόνο για να τσεκάρουν τα feeds τους στα διάφορα social media στα οποία έχουν λογαριασμούς. Με άλλα λόγια, αν δεν έχετε μία παρουσία σε αυτά τα κοινωνικά μέσα, στην ουσία θα είναι σαν να είστε αόρατοι σε μεγάλη μερίδα του πιθανού κοινού σας, ίσως ακόμη και στη μεγαλύτερη, σε περίπτωση που το κοινό – στόχος σας δραστηριοποιείται κυρίως στα social media. Επιπλέον, τα social media αποτελούν και ένα πολύ καλό κανάλι για διαφήμιση. Η δημιουργία και η διατήρηση λογαριασμών σε αυτά τα media είναι φυσικά δωρεάν, χρεώνεται βέβαια η «ειδική προβολή», οπότε όσο πιο έντονη και δυναμική είναι η παρουσία σας σε αυτά, τόσο το καλύτερο.

4: Καταγραφή σε διάφορα directories και υπηρεσίες

Αφού λοιπόν δημιουργήσετε το site σας και τους λογαριασμούς σας στα κοινωνικά δίκτυα, θα πρέπει να φροντίσετε να καταγράψετε την επιχείρηση σας σε όλους τους κατάλογους που είναι σχετικοί με τον κλάδο σας. Αν ας πούμε έχετε ένα εμπορικό site, θα πρέπει να δημιουργήσετε μία καταγραφή κι έναν λογαριασμό σε επαγγελματικούς καταλόγους σαν τον Χρυσό Οδηγό αλλά και σε sites σαν το Skroutz. Απαραίτητη είναι και η δημιουργία λογαριασμού στο Google Plus for Business αλλά και στο Google Maps.

Κλείνοντας, να πούμε ότι αυτό που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειάζεστε για την δημιουργία μίας επιτυχημένης διαδικτυακής παρουσίας, είναι οι συμβουλές και οι προτάσεις ενός ειδικού στο web design και στο SEO, καθώς πρόκειται για κάτι που σίγουρα πολύ λίγοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων έχουν τη γνώση και τις ικανότητες να φέρουν εις πέρας μόνοι τους.

About Author: